چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی  به‌ مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به‌ مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳/ احزاب﴾

شهید دکتر حاج اسماعیل هنیه انسانی مجاهدی وارسته و خلفی صالح برای آزادگان فلسطین و سربازی فداکار برای جبهه مقاومت، مصداقی عینی مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖبود، که عمر پربرکت خود را صرف مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و برای آزادی تر می نمود.

نتیجه این مجاهدت موجب به بار نشستن درخت مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و شجره طیبه و تنومند مقاومت اسلامی در فلسطین است که لرزه بر اندام جهانخوران، مستکبرین و بویژه رژیم جعلی و منحوس رژیم صهیونیستی وارد ساخته است.

بی شک باند قاتل و تبهکار صهیونیستی که نفس های آخر خود را می کشد با به شهادت رساندن این مجاهد، آن هم داخل میهن اسلامی ایران، پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و قطعاً این کار با چراغ سبز و حمایت آمریکا انجام شده است که باید در این زمینه پاسخ گو باشد و خونخواهی از آن برای جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام مسلمین برای ما محفوض است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که از روی محاسبات غلط و جنون آمیز با ترور این شهید گرانقدر خطای بزرگی مرتکب شد، قطعا و به زودی تاوان آن را خواهد پرداخت و در باتلاق غزه به بن‌بست راهبردی رسیده است و شکست‌های قطعی و پی در پی را تجربه خواهد کرد و زوال و نابودی خود را روزشماری میکند.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر امام زمان(عج) و امام المسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معزز و شهید پرور هنیه، رزمندگان جبهه مقاومت و همسنگران ایشان و ملت های حامی مقاومت و ملت عزیز و شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha